Jak vypadá struktura PR článku?

Propagační materiál musí být aktuální, relevantní a jednoduše zajímavý. Nezapomínejte ale na to, že nejde jen o prodej. Aby PR články dobře fungovaly, musíte jim dodat něco navíc. Zlaté pravidlo zní: Pokud nemáte co říct, neříjte nic. Prázdné řeči nikoho neohromí. Čtenář chce přidanou hodnotu za to, že obětuje vlastní čas na čtení vašeho textu.psaní je kouzlo

Přidanou hodnotu si můžete vytvořit sami, ale nejlepší je svěřit se odborné společnosti jako je SEOlight, která na trhu působí již řadu let a má cenné zkušenosti. Podívejme se na to, co během psaní nesmíte zapomenout, nebo co si musíte pohlídat v případě, že pro vás tvoří jiní.

Potěšte Google

Zjednodušte vyhledávači, aby se v obsahu vyznal a on vás rád bude ukazovat uživatelům. K tomu může pomoci nejen kvalitní styl, ale také jasná struktura. Základem, na který nesmíte v žádném případě zapomenout je:

  • nadpis H1,
  • perex (úvodník),
  • tělo (nadpisy H2 – H6, interní a externí odkazy apod.),
  • média (fotografie, obrázky, videa),
  • meta description.

pozitivní přístup copy

Zaujměte na první dobrou

Nadpis je to první, co všichni uvidí. Dejte si na něm záležet a vymyslete ten nejlepší, nejchytlavější a zároveň nejvýstižnější. V ideálním případě by měl obsahovat klíčovou frázi nebo slovo. Odborníci také radí používat slovesa, která navozují pocit činnosti.

Skvěle fungují i čísla, procenta nebo řečnické otázky. To proto většinu lidí na první pohled zaujme titulek jako: 5 tipů, jak nastartovat metabolismus nebo Nárůst prodaných nemovitostí o 20 %. Vhodné jsou i návody, případně recepty. Např.: Podle čeho vybírat ojeté auto.

Aktuality táhnou

Lidé chtějí znát novinky. A nezáleží přitom na oboru. Každá oblast se vyznačuje něčím netradičním, speciálním a v danou chvíli absolutně nejdůležitějším. Najít, co uživatele zajímá a poskytnout jim o daném tématu relevantní informace podané zábavnou a čtivou formou, to je recept na úspěch. Když budete psát v létě o lyžích, tak nikoho nedostanete.